تی تی سا

تی تی سا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تی تی سا و آدرس fantezi309.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدایا ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

کدامین پل در آسمانت شکست ـــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

که ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

هیچ کس به خانه آرزوهایش نمیرسد... ــــــــــــــــ

 

 

 

 

این دیگه بار آخره دارم باهات حرف میزنم

 

 

خداحافظ نا مهربون میخوام ازت دل بکنم

 

 

دیگه کسی نیست که بهش هر چی دلت میخواد بگی

 

 

هی التماست بکنه بگه نگو ، بازم بگی

 

 

چقد بهت گفتم نگو صبرم یه روز تموم میشه

 

 

حالا اومد اون روزی که می ترسیدم همون بشه

 

 

سخته ولی من میتونم سخته ولی من میتونم

 

 

این جمله رو اینقد میگم تا که فرموشت کنم

 

 

 

 

 

غریبهــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

نمیدانمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

گنجشک ها که آنقدر شبیه همندــــــــــــــــــــــ

 

 

چطور همدیگر را میشناسندـــــــــــــــــــــــــــ

 

 

و نمیدانمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

چقدر شبیه من هستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


که تو دیگر مرا نمیشناسیــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

 

 

 

 

لاک پشت ها وقتی عاشق میشنــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

تحمل درد عاشقی واسشون راحت ترهــــــــــــــــ

 

چونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 

عشقشون آروم آروم  ترکشون میکنهــــــــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 7 مهر 1390برچسب:, ] [ 8:42 ] [ مهدی قنبری عقیل ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 200
بازدید کل : 6335
تعداد مطالب : 49
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1